Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek Zavod za prehrambene tehnologije Katedra za tehnologiju mesa i mlijeka
Horvat, A. (2023). Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409
Horvat, Adriana. "Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409
Horvat, Adriana. "Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409
Horvat, A. (2023). 'Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, citirano: 03.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409
Horvat A. Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek; 2023 [pristupljeno 03.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409
A. Horvat, "Razvoj trgovačkih marki u Hrvatskoj i svijetu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:646409