završni rad
Marketing u pekarstvu

Nikolina Bošnjaković (2012)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Zavod za prehrambene tehnologije
Katedra za tehnologiju ugljikohidrata
Podaci o radu
NaslovMarketing u pekarstvu
AutorNikolina Bošnjaković
Voditelj/MentorDaliborka Koceva Komlenić (mentor)
Sažetak rada
Ukupan financijski uspjeh nekog poduzeća i njegova dobit zavise od marketinga. U izvođenju svojih poslovnih aktivnosti sve organizacije i institucije izložene su utjecajima brojnih čimbenika iz okruženja. Položaj na tržištu i poslovna konkurentnost usmjerene su njihovom spremnošću da odgovore na izazove i trendove iz okruženja. Marketing u pekarstvu znači profitabilno zadovoljenje potreba. Predstavlja dinamično područje poslovne ekonomije koja počiva na tržišnoj razmjeni. On počinje i završava s potrošačem jer je on proces kreiranja proizvoda ili usluga prema potrebama i željama kupca. ("Marketing je društveni i upravljački proces koji putem stvaranja, ponude i razmjene proizvoda, pojedinci i grupe dobivaju ono što im je potrebno ili što žele." , Phillip Kotler 1988.) Marketing se bavi potrebama ljudi i pronalazi načine zadovoljenja tih potreba. Pronalazi i potrebe kojih potrošači u danoj točki vremena još nisu svjesni što odgovara Marxovoj ideji da kapitalisti, u trci za povećanjem profita, stvaraju stalno nove proizvode koje ljudi počinju kupovati, uzimajući sve veći dio njihovog dohotka (Marx: "Potreba stvara proizvod, ali i proizvod stvara potrebu"); te također pomaže u oblikovanju proizvoda za njihovo zadovoljenje. Vizija pekara u okviru cjelokupne svoje djelatnosti, od proizvodnje pa do distribucije uz odgovarajuće inovativne ideje u organizacijskom smislu, zamišljena je kao prepoznatljiv stil na tržištu. Misija znači da uz dobar marketing, kvalitetu usluga i proizvoda, pored prepoznatljivosti na tržištu potrebno je steći povjerenje, kako kod učestalih kupaca tako i kod ostalih poslovnih partnera.
Ključne riječitržište pekarskih proizvoda politika prodaje odnosi s javnošću pakiranje
Naslov na drugom jeziku (engleski)Marketing in bakery
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za prehrambene tehnologije
Katedra za tehnologiju ugljikohidrata
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Prehrambena tehnologija
Inženjerstvo
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjpreddiplomski
Naziv studijskog programaPrehrambena tehnologija
Akademski / stručni nazivsveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka prehrambene tehnologije
Kratica akademskog / stručnog nazivauniv. bacc. ing. techn. aliment.
Vrsta radazavršni rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2012-09-26
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
The overall financial success of a company and its profits depend on marketing. In carrying out its business activities, all organizations and institutions exposed to the influence of many factors in the environment. Market position and business competitiveness are directed their readiness to respond to the challenges and trends in the environment. Marketing in baking means profitably meet the needs. A dynamic business economy that relies on market exchange. It begins and ends with the consumer because it is the process of creating a product or service to the needs and desires of the customer. ("Marketing is a social and managerial process by creating, offering and exchanging products, individuals and groups obtain what they need or what they want." , Phillip Kotler 1988.). Marketing deals with people's needs and finds ways to satisfy those needs. Finds and where consumers need at a given point in time are not yet aware of what suits capitalists Marx's idea that, in the rush to increase profits, create constantly new products that people are starting to shop, getting a portion of their income (Marx: "The need for creating a product, but also product creates a need") and also helps in the formation of the product for their gratification. Vision bakery within their entire business, from production to distribution to the appropriate innovative ideas in terms of organization, was conceived as a distinctive style in the market. The mission is that with good marketing, quality of products and services, in addition to recognition in the market to gain the trust of the frequent customers and with other business partners.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)bakery market policy sales advertising public relations packaging
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:159236
PohranioIvana Šuvak