diplomski rad
Ispitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca

Andrej Sekulić (2010)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Zavod za prehrambene tehnologije
Podaci o radu
NaslovIspitivanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na percepciju kod potencijalnih kupaca
AutorAndrej Sekulić
Voditelj/MentorZdravko Tolušić (mentor)
Sažetak rada
Istraživanje utjecaja izgleda ambalaže prehrambenih proizvoda na donošenje odluke o kupovini vršit ćemo usporedbom nekoliko proizvoda podjednake kvalitete i cijene. Istraživanje takvih proizvoda može najbolje pokazati utjecaj izgleda ambalaže na konkurentnost proizvoda na tržištu, pod uvjetom da kupci odluku o kupnji za proizvode slične cijene i kvalitete pretežno donose na osnovu dizajna ambalaže. Također ćemo istražiti do koje mjere je dizajn ambalaže uvjetovan samom markom i koji su ključni parametri dizajna ambalaže koji utječu na odluku o kupnji. Rad će se bazirati prvenstveno na rezultatima istraživanja kojeg ćemo provesti u obliku ankete i to na kupcima različitog spola, dobi i obrazovanja, kako bismo dobili široki uzorak, a time i stvarnu sliku društva u okvirima naše teme.
Ključne riječikupovina ambalaža marka kupac izgled
Naslov na drugom jeziku (engleski)Examination on the influence of the appearance of food product packaging design on the perception of potential buyers
Povjerenstvo za obranuDamir Magdić
Zdravko Tolušić
Marijan Šeruga
Vedran Slačanac
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Prehrambeno-tehnološki fakultet Osijek
Ustrojstvena jedinica niže razineZavod za prehrambene tehnologije
MjestoOsijek
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaBIOTEHNIČKE ZNANOSTI
Prehrambena tehnologija
Inženjerstvo
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdodiplomski
Naziv studijskog programaPrehrambena tehnologija i procesno inženjerstvo
Akademski / stručni nazivdiplomirani inženjer prehrambene tehnologije i procesnog inženjerstva
Kratica akademskog / stručnog nazivadipl. ing.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2010-07-05
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Research on the influence of the appearance of food product packaging on purchase decision making will be performed through acomparison of several products of equal quality and price. The study of such products can best demonstrate the impact of packaging appearance on the competitiveness of the product on the market, provided that the customers’ decisions on the purchase of products of similar price and quality are mostly made based on the design of the packaging. We will also explore the extent to which the design of the packaging is conditioned by the brand itself, as well as the key parameters of the packaging design that affect the purchase decision. The paper will primarily be based on the results of research that we conduct in the form of a survey, which will be taken by customers of different sex, age and education, in order to get a broad sample, and thus the real picture of society within our topic.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)purchase packaging brand customer appearance
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:994553
PohranioSanda Hasenay