professional thesis
Procjena prehrambenih navika, stavova i znanja o prehrani učenika četvrtih razreda osnovnih škola Varaždinske županije

Kokot, Karmen
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
FACULTY OF FOOD TECHNOLOGY
Department of Food and Nutrition Research
Sub-department of Nutrition

Cite this document

Kokot, K. (2021). Procjena prehrambenih navika, stavova i znanja o prehrani učenika četvrtih razreda osnovnih škola Varaždinske županije (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:033854

Kokot, Karmen. "Procjena prehrambenih navika, stavova i znanja o prehrani učenika četvrtih razreda osnovnih škola Varaždinske županije." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, FACULTY OF FOOD TECHNOLOGY, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:033854

Kokot, Karmen. "Procjena prehrambenih navika, stavova i znanja o prehrani učenika četvrtih razreda osnovnih škola Varaždinske županije." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, FACULTY OF FOOD TECHNOLOGY, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:033854

Kokot, K. (2021). 'Procjena prehrambenih navika, stavova i znanja o prehrani učenika četvrtih razreda osnovnih škola Varaždinske županije', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, FACULTY OF FOOD TECHNOLOGY, accessed 15 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:033854

Kokot K. Procjena prehrambenih navika, stavova i znanja o prehrani učenika četvrtih razreda osnovnih škola Varaždinske županije [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, FACULTY OF FOOD TECHNOLOGY; 2021 [cited 2021 September 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:033854

K. Kokot, "Procjena prehrambenih navika, stavova i znanja o prehrani učenika četvrtih razreda osnovnih škola Varaždinske županije", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, FACULTY OF FOOD TECHNOLOGY, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:109:033854

Islandora Bookmark - Please login to use this feature